RUSFIN AvalehtSuverehvidTalverehvidInfoTeenusedPakkumisedKontakt

info@rehvid24.ee

+372 44 22 333

Suverehvid Talverehvid
x
< Blogi

Continental rehvid - ajalugu & ülevaade

Tänaseks rohkem kui viiekümne kaheksas riigis tegutsev Continental on üks vanimaid ning juhtivaid rehvitootjaid üle kogu maailma. Continentali rehvid on kajastatud pea igas kohalikus autoajakirjas, kus läbiviidud testidelt ka hulgaliselt tunnustust kaasatud on. Ühe suurima rehvitootjana tuleb oluliselt panustada ka kogu mobiilsussektori arengusse, milles Continentali innovaatilised tehnoloogiad positiivset tagasisidet koguvad.

Continental rehvide valikust leiab pidevas uuenduses suve- ja talverehve koos aastaringsete lamellrehvidega. Sõiduauto-, maasturi-, väikebussi ja rasketehnika, jalg- ja mootorrataste rehvideni välja. Toodangusuuruselt maailma neljandal kohal asuva Continentali puhul on tegemist ühe tuntuima rehvibrändiga maailmas, suurimaga Euroopas. Continentali eristab nende märksa laiema tegevusala kogu mobiilsussektori, tehnoloogia ja tehnikavaldkonnas, kus panustatakse oluliselt ka parema planeedi tuleviku nimel.

Vastupidavad, turvalised, uuendusliku tehnoloogiaga rehvid sõiduautodele, maasturitele ja väikebussidele. Continentali rehve eristab väga hea pidavus just märjal teekattel, mürasummutus ja üks parimaid hinna-kvaliteedi suhteid preemium-rehvide turul. Samuti ka turvaline pidurdusteekond sport- ja elektriautodele loodud rehvidega.

Asustamisaasta: 1871 (153a)
Päritolumaa: Hannover, Saksamaa

Viimased suuruudised:
30. Jaanuar 2023 – Continental pälvis taas ülemailmse mittetulundusühingu CDP tunnustuse kliimamuutuste leevendamisel ja veejulgeoleku tagamisel tehtud pingutuste eest. Parandades oma kliimamuutuste leevendamise skoori B-lt A-ni, mille tulemusel saavutati esmakordselt selle kategooria liidri staatus.

 

FAKTE: CONTINENTAL AG

  • Statistiliselt pea iga kolmas sõiduauto Euroopas kasutab Continentali rehve.
  • Maailma suuruselt neljas rehvitootja.
  • Jaotatud 6 divisjoni: rehvid, keredetailid ja turvalisus, jõuülekanded, sõidukite sisustus, ContiTech ja ADAS-süsteemid (Advanced Driver Assistance Systems).
  • Continental gruppi kuuluvad järgmised rehvibrändid: General, Viking, Gislaved, Barum, Uniroyal, Sportiva, Sime/Simex, Mabor ja Matador.
  • Continentali suurpartnerid: Volkswagen, Daimler AG, BharatBenz, Ford, Volvo, Iveco, Schmitz, Koegel, Freightliner Trucks, General Motors, Toyota, Honda, Renualt, PSA ja Porsche.
  • Continental pakub tänaseks tööd rohkem kui 230-tuh. inimesele.
  • Plaaniga aastaks 2050 kasutada vaid taaskasutatud materjale rehvide tootmises.
 

JÄTKUSUUTLIKKUS

  • Continental tarbib 55% vähem vett ja 17% vähem energiat kui keskmine tööstusharu ühe tonni toodetud rehvide kohta. Plaaniga vähendada seda veel 20% võrra 2030. aastaks.
  • Alates 2020. aasta lõpust on võrguelekter Continentali rehvitootmistehastes tänu energiaomaduste sertifikaatide hankimisele süsinikuneutraalne.
  • Continental on taastuvenergiat edendava algatuse RE 100 liige.
  • Continentali rehvitootmine on 2040. aastaks süsinikuneutraalne - eesmärgiga olla 2050. aastaks kogu väärtusahelas täielikult kliimaneutraalne.
 

CONTINENTAL AJALUGU

  • 1871 – Ametlik asutamine. Continental-Caoutchouci ja Gutta-Percha Compagnie asustatakse Saksamaal Hannoveris.
  • 1875 – Kappava hobuse sümboolika ühendati kaubamärgile.
  • 1989 – Alustati esimeste turvisrehvide tootmist.
  • 1892 – Esimene saksa õhkkummidega rattarehvide tootja.
  • 1898 – Alustati õhkrehvide tootmist Hanover-Vahrenwald’is.
  • 1899 – ContiTech mootoririhmade valmistamise algus.
  • 1900 – Esimese Saksa õhulaeva LZ1 gaasikotid tihendati Continentali toodetud materjalidega.
  • 1901 – Esimene Daimler’i toodetud Mercedes võitis Continental rehvidel Nice-Salon-Nice võidusõidu.
  • 1904 – Esimese brändina maailmas alustas Continental soontega rehvide tootmist.
  • 1905 – Leiutati libisemisvastaste omadustega naastrehvieelne lamellrehv.
  • 1908 – Continental töötas välja eemaldatava velje, mis muutis rehvivahetuse lihtsamaks.
  • 1914 – Töötajate arv: 12,000. Prantsuse Grand Prix kolmikvõidu saavutanud Daimler kasutas Continentali rehve.
  • 1951 – Alustati teraskonveierlintide tootmisega.
  • 1952 – M+S rehvide tootmise algus.
  • 1955 – Esimesena firmana alustas Cointnental õhkamortide tootmist rekkade ning busside divisjonis.
  • 1955 – Esimene Saksa firmana alustati lohvita rehvide tootmist.
  • 1960 – Radiaalrehvide (R) massproduktsiooni algus.
  • 1972 – Loodi esimene naastudeta Conti-Contact™ talverehv.
  • 1983 – Continental alustas mootoripatjade tootmist.
  • 1987 – Continental astus Põhja-Ameerika turule ostes GenCorp’ilt General Tire tootmisõigused.
  • 1991 – ContiEcoContact, esimene keskkonnasõbralik rehv.
  • 1998 – Continental tugevdas positsiooni Argentiinas, Mehhikos, Lõuna-Aafrikas ja Slovakkias.
  • 1999 – Liituti FATE-grupiga Argentiinas, laienedes ekspordiga Lõuna-Ameerikasse.
  • 2003 – ContiSportContact™ 2 Vmax – esimene tänavalegaalne rehv mis oli testitud kuni 360km/h.
  • 2010 – ContiSportContact™ jõuline tänavalegaalne sportrehv jõudis lettidele.
  • 2012 – Continental saavutas maailma suuruselt kolmanda OEM-autovaruosade tootja positsiooni.
  • 2021 – 8. oktoobril tähistas Continental 150-aastast juubelit. Töötajate arv: 192,000.

CONTINENTALI LOGO JA SÜMBOOLIKA
  1. Kuigi Continenteli logo ja viited on aastate jooksul uuenenud, jääb hobuse sümboolika endiselt kesksele kohal. Üheks peamiseks päritolu põhjuseks arvatakse tulevat Hannoveri (Hanover) linnast, Alam-Saksi maakonnast, kus hobune on piirkonna traditsiooniline sümbol. Hobune ilustab ka Brunswick-Lüneburgi hertsogide vappi, mida kasutatakse Alam-Saksi liidumaal senini.
  2. Kuna Continental alustas rohkem kui 150 aastat tagasi, arvatakse hobuse-sümboolika kasutamist kui midagi, mis võiks populariseerida ettevõtte seost linna ja piirkonnaga. Teise teooriana viidatakse hobuse logo kasutatamist hobusele eristavate omaduste tõttu; tugevus, agiilsus ja vastupidavus.
  3. Ühe kõige levinuma teooria järgi sai hobuse kasutamine logol alguse sellest, kui Hartmann-nimeline veterinaararst leiutas pehmest kummist kabjapuhvrid takistamaks hobustel jäisel pinnal libisemist. Kabjapuhvrid parandasid ka hobuse üldist liikuvust. Continental tegeles algselt kabjapuhvrite tootmise ja levitamisega, millel oli samuti kujutatud hüppava hobuse ikoon.


 

CONTINENTAL TEHNOLOOGIAD JA REHVISEGUD

ContiSeal™ / ContiSilent™ / SSR™ / GreenChili / YellowChili / BlackChili

 

TEHNOLOOGIAD

 

CONTISEAL™

- Iseparanev sisu

Uuenduslik rehvitehnoloogia mis tihendab torked koheselt. Continentali väljatöötatud tehnoloogia ContiSeal™ on loodud kahjustatud rehvi turvise tihendamiseks, et sõit võiks jätkuda rehviparanduseta või varuratta vahetusega. Rehvi sees, veerepinna kesksel osal on kastutusel kleepuv ja viskoosne tihenduskihti, mis täidab tekkinud augu iseseisvalt. ContiSeal tihendab kuni 80% kõigist rehvide läbitorkamistest ja vähendab rehvide täieliku purunemise ohu. Kuni 5-millimeetrise diameetriga torked paranevad ilma, et peaks rehvi eraldi parandama või varurattaga asendama. ContiSeal™ tehnoloogiaga rehvid on äratuntavad rehviseinale märgistatud sümboliga.

ContiSeal™ saadavus:

Suverehvid:
  • Laius: 195 – 285mm
  • Kõrgus: 35 – 65
  • Diameeter: 15” – 22”
  • Koormusindeks: 87 – 113
  • Kiiruseindeks: T – Y

Talverehvid:

  • Laius: 205-255
  • Kõrgus: 40 – 65
  • Diameeter: 16” – 21”
  • Koormusindeks: 91-109
  • Kiirusindeks: T – W

Lamellrehvid:

  • Laius: 205-235
  • Kõrgus: 50 – 65
  • Diameeter: 16” – 18”
  • Koormusindeks: 93 – 100
  • Kiirusindeks: H – V

 

 

 

CONTISILENT™

- Mürasummutus

Sõidumüra vähenemine kuni 9 dB (A) sõltumata sõiduki tüübist, kiirusest ja teepinnast. Rehvimüra vähendav ContiSilent™ on loodud minimaliseerima sisemüra kõigil teekatetel sõites. ContiSilent™ rehvid on seest varustatud polüuretaanvahu ribaga, mis on kinnitatud turviseala sisepinnale liimiga. Olenemata temperatuurist rehvis jääb vahu struktuur puutumatuks.

ContiSilent™ saadavus:

Suverehvid:
  • Laius: 235 – 325mm
  • Kõrgus: 30-55 (% laiusest)
  • Diameeter: 18” – 23”
  • Koormusindeks: 94-114
  • Kiiruseindeks: V – (Y)
Talverehvid:
  • Laius: 225 – 275
  • Kõrgus: 35 – 65
  • Diameeter: 17” – 21”
  • Koormusindeks: 97 – 110
  • Kiirusindeks: T – V
Lamellrehvid:
  • Laius: 245 – 285
  • Kõrgus: 40 – 50
  • Diameeter: 20” – 22”
  • Koormusindeks: 99 – 114
  • Kiirusindeks: H – Y


 

 

SSR™

- Tugevdatud külgseinad

SSR-tehnoloogia põhimõte seisneb tugevdatud rehvi külgseintel, mis lubab sõita ka tühja rehviga. SSR-tehnoloogia eeliseks on ka lisaruum varuratta asukohal, mis teatud autodel täielikult puudub.
Samuti tõstab tugevdatud külgsein ohutust rehvi purunemisel maanteekiirustel, kus juhitavus on säilinud oluliselt paremini võrreldes tavarehvi purunemisel. Torke korral väldib see külgseina muljumist velje ja tee vahel ning rehvi veljelt mahalibisemist. Ekstreemne olukord, mille tagajärjel tavarehv muutub koheselt kasutuskõlbmatuks ning sõidukit lõhkumata pole võimalik edasi sõita. SSR-tehnoloogiaga rehve tuleb kasutada vaid kogu rehvijooksu ulatuses, ehk mitte kombineeritult tavarehvidega. Samuti pole SSR-tehnoloogiaga rehve Continentali sõnul ka legaalne parandada. RunFlat-rehvid on soovituslikud hea teekattega piirkondades sõitmiseks.

80-80-80
Tugevdatud konstruktsiooniga RunFlat tüüpi rehvi seinad aitavad tühja rehviga sõita veel kuni 80 kilomeetrit, 80-kilomeetrisel tunnikiirusel. Samuti aitab see tekitada kuni 80-liitrit lisaruumi pagasnikusse, kus varuratas asetseb. SSR ühildub kõigi standardvelgedega. Arvestada tuleks aga jäigema pidavusega, keskmisest kiirema kulumisega ning sõitmist eelistatult vaid siledal ning heas korras teedel.

SSR™ saadavus:

Suverehvid:
  • Laius: 195-315
  • Kõrgus: 30 – 60
  • Diameeter: 16” – 22”
  • Koormusindeks: 84 – 113
  • Kiirusindeks: T – (Y)
Talverehvid:
  • Laius: 185-315
  • Kõrgus: 35 – 60
  • Diameeter: 16” – 20”
  • Koormusindeks: 86 – 110
  • Kiirusindeks: T-V
Lamellrehvid:
  • Laius: 225-255
  • Kõrgus: 50 – 60
  • Diameeter: 17” – 19”
  • Koormusindeks: 94 – 107
  • Kiirusindeks: H-V
 

REHVISEGUD

 

CONTIRE.TEX™

- Plastikpudelitest taaskasutatud rehvid

Taaskasutatud materjalidest valmistatutd ContiRe.Tex asendab täielikult laialtlevinud polüestri, säilitades sealjuures tavapärases kasutuses oleva polüestri vastupidavuse ning omadused. Lisaks on rehvikonstruktsiooni tekstiilist nöörid konstrueeritud vastavalt parima siserõhust tingitud jõudude stabiliseerimiseks ka suure koormuse ning kõrge temperatuuri puhul. Tekstiili tootmiseks on kasutatud mehaanilisi protsesse mille käigus on edukalt vähendatud keemiliste töötlemisprotsesside osalust. Valmistamisprotsessi käigus:
1. Eemaldatakse pudelitelt kork ning puhastatakse pudelid mehaaniliselt
2. Plastik pressitakse graanuliteks
3. Graanulitest valmistatakse omakorda kedratud polüsterlõng, millest lõpuks rehv toodetakse. Nelja rehvi, ehk ühe rehvijooksu valmistamiseks kasutatakse 9 kuni 15 taaskasutatud polüetüleentereftalaat pudelit (PET – recycled polyethylene terephthalate), samas kui keskmise protsessi käigus suudetakse valmistata rehvijooks 40st pudelist. ContiRe.Tex’i kasutatakse ka Continental CrossContact Extreme E võistlusrehvis. Lisaks ka Tour De France’I julgestussõidukitel.
  • AllSeasonContact™
  • PremiumContact™ 6
  • EcoContact™ 6
 

GREENCHILI™ 2.0

- Rohkem avastamist vähemaga!

Uue põlvkonna Green Chili toob esimest korda rehvidesse kõige arenenumad segutehnoloogiad, edendades eelmist põlvkonda 15% võrra. Continentali läbiviidud uuringute kohaselt mõjutavad auto rehvid kuni 20% kogu veeretakistusest. Äsja väljatöötatud, kõige arenenum versiooni Green Chili 2.0 viib teid kaugemale tänu suuremale läbisõiduvõimele. Vähendades kütusekoormust ja andes meeldiva ökonoomsuse on tulemuseks rehv, mis vajab liikumiseks vähem jõudu. Tegemist on universaalse rehviseguga mis kohaneb aktiivselt teekattega, vähendades energiakadu ja pikendades rehvi eluiga.
  • EcoContact™ 6
 

YELLOWCHILI™

- Loodud kestma

Täiustatud kaitse kahjustuste eest igapäevastel sõitudel siledal ja karedal teel – robustne ja pikaajaline universaalrehvi segu Continental Yellow Chili tehnoloogial. Ohutu ja turvaline juhitavus, mis on arendatud pikaks elueaks ja heaks pidamiseks just märjal teekattel. Suurendatud on ka salongi tungiva välismüra leevandust tänu arvukatele unikaalse kujuga lamellidele. Lamellid, mille eesmärk on parima pidurdamise tagamiseks pinnavett ühtlaselt hajutada. Yellow Chili seguga UltraContacti rehvimuster on varustatud paksu ja vastupidava UltraSheild kaitsekonstruktsioon-kihiga.
  • UltraContact™
 

BLACKCHILI™

- Vürtsikas sõiduelamus

Revolutsiooniline rehvisegu mida hindavad kõrgelt nii jalgratturid kui autojuhid. Patenteeritud BlackChili rehvisegu on ületamatu haarde ja vastupidavusega, seda nii tavaliikluses kui kiiretel sõitudel kurvilistel teedel. BlackChili segu toodetakse eksklusiivselt Saksamaal Korbachis asuvas Continentali tehases, mida oma tundliku ja keerulise ühendtehnoloogia tõttu ei ole võimalik mujal maailmas veel toota. Uuenduslik polümeer on spetsiaalselt väljatöötatud kombineerides tahmaosakesed täitematerjalidega. Lisaks kasutatakse BlackChili uuendusi polümeeride ja muude toorainete uurimisel ka edaspidises rehvitootmises. Kui üldjuhul on väga kiireks ja raskete jõududega sõiduks mõeldud rehv pigem tugeva seguga, ajal mil parima haarduvus vajab pehmet segu, on BlackChili tehnoloogia puhul võetud arvesse mõlemad äärmused. Tulemuseks maksimaalne haarduvus kiirendamisel, kurvides ning märjal või kuival teel pidurdamisel kogu rehvi eluea vältel.

PROFESSIONAALNE JALGRATTAELIIT JA BLACKCHILI

  • Geraint Thomas ja Team Ineos (Team Sky) on võitnud maailma suurima rattavõistluse Tour de France kasutades Competition Pro LTD BlackChili rehve.
  • 2023 kolm nädalat kestval Tour de France‘il Prantsumaal kasutavadvõidusõidul osalevast 23st meeskonnast 6 oma käsitsi valmistatud rehvides BlackChili segu. 
Teguviis:
1. Esimese sammuna viimistletakse loodusliku kautšuki spetsiaalsed sünteetilised kummid kõrge jõudlusega rehviseguks.
2. Järgmisena kombineeritakse segu nanomeetriliste süsiniku tahmaosakestega.
3. Saavutatud on pinna ja kuju omadused parimaks rehvi optimeeritud kasutamiseks - tulemusena BlackChili enneolematu jõudlusega rehvisegu.
Võrreldes Activated Silica Compound'iga, kasutusel Continentali eelneva parima sportrehvi segus, on BlackChili rehvidel kuni 30% suurem haardumine, 26% väiksem veeretakistus ja 5% suurem läbisõit. Kiiruse ja haarduvuse eelised on selgelt tuntavad, rakendades seda nii jalgratta kui ka autorehvide tootmises. Lisaks on BlackChili taga olev teadus pidevas arengus kus kohandatakse segu koostist, et see vastaks Korbachi tehasest väljaveerevate uute Continentali rehvide individuaalsetele nõuetele. Kokkuvõtlikult on BlackChili rehvi võimalik kohandada vastavalt sõiduki konkreetsetele vajadustele ja võimekusele.
  • SportContact™ 6
  • WinterContact™ TS 860

 

CONTINENTAL SUVEREHVID



EcoContact 6
EcoContact 6 Q

PremiumContact 6
PremiumContact 7

UltraContact

SportContact 6X
SportContact 7

CrossContact ATR

ContiEcoContact 3
ContiEcoContact 5

ContiPremiumContact 2
ContiPremiumContact 5

ContiSportContact 5
ContiSportContact 5 P

ContiForceContact

ContiCrossContact AT
ContiCrossContact LX
ContiCrossContact LX 2
ContiCrossContact LX Sport
ContiCrossContact UHP

Conti4x4SportContact
Conti4×4Contact

ContiTrac SUV

  • Conti.eContact Hybrid cars
  • Conti.eContact Electric cars


 

CONTINENTAL TALVEREHVID


  • CrossContact RX
  • VikingContact 7
  • WinterContact TS 650S
  • WinterContact TS 860
  • WinterContact TS 870
  • WinterContact TS 870P
  • Vanco Winter 2
  • VanContact Viking
  • VanContact Ice Vanco
  • VikingContact 2


 

CONTINENTAL LAMELLREHVID


  • ContiVikingContact 6
  • Conti4x4WinterContact
  • ContiCrossContact Winter
  • ContiWinterContact TS800
  • ContiWinterContact TS810
  • ContiWinterContact TS810 Sport
  • ContiWinterContact TS830
  • ContiWinterContact TS830P
  • ContiWinterContact TS850


 

CONTINENTAL NAASTREHVID


  • IceContact 2
  • IceContact 3


 

CONTINENTAL AASTARINGSED LAMELLREHVID


  • AllSeasonContact
 

Loe lisaks: