Hankook elektriauto rehvid
Rehvitööstuse tipptegijad suunavad tehnoloogiate loomisel erinevaid uuendusi peamiselt nelja kriteeriumi saavutamiseks - turvalisus, vaikus, vastupidavus ja sõidumugavus. Hankook Tire puhul on tuntust kogutud kui ühe innovaatilisema keskklassi rehvitootjana, kelle uuenduslikud lahendused kasvavad uute sõidukite jõudlusnäitajate tempos, milles pole unustatud ka kasutaja soovide täitmist sobivas hinnaformaadis. Olles tõestanud end tavasõidukite, maasturite ja võidusõidurehvide valdkonnas, on lahutamatu osa Hankooki rehvivalikust suunatud just elektrisõidukitele, kus tehnoloogiate väljatöötamisel on kombineeritud varasem ekspertiis ja nende ühendamine eri sõiduki rehvitüüpide loomisel.Ühe parima keskklassi hinna-kvaliteedi pakkujana leiab Hankooki rehvivalikust aastal 2024 seitse spetsiaalselt elektrisõidukitele loodud rehvimudelit.
Nii suvistesse kui ka talvistesse tingimustesse loodud EV-rehvid, milles mõni mudel ka kuni 50-tuhande kilomeetri läbivuse garantiiga varustatud on. Originaalrehvina on Hankook rehvid kasutusel teatud Audi, Porsche, VW ja Tesla elektriautodel.
HANKOOK EV REHVID ELEKTRIAUTOLE:
- Ventus S1 evo3 EV (K127E)
- iON evo (IK01)
- iON evo SUV (IK01A)
- iON evo AS (IH01)
- iON evo AS SUV (IH01A)
- iON i*cept (IW01)
- iON i*cept SUV (IW01A)
Hankook Ventus S1 evo3 EV (K127E)
Võimas ja tõhus jõudlus luksuslikele elektrisõidukitele
Hankook Ventus S1 evo3 EV on originaalrehv Porsche, Ford, Audi, Tesla ja VW teatud elektriliste mudelite baasvarustuses.
Saadavus:
Laius: 215 - 285
Kõrgus/profiil: 35 - 60
Diameeter: 17" – 22"
Jätkusuutlikkust võimaldav jõudlus, ohutus ja mugavus on Hankook’i rehvide filosoofia. Suvine Ultra High Performance (UHP) sõiduauto rehv Ventus S1 evo3 EV on mõeldud sõiduhuvilistele, kes soovivad kogeda jõudluse loomust igapäevastes sõitudes. Ventus S1 evo3 on varustatud blokeerivate välissoontega, et kindlustada märghaardumine ja vesiliu tekkimise vähendamine libedal pinnasel, suurendades sellega ka jõudlust märjal teel ja vihmastes kurvides ilma, et see kahjustaks juhitavust kuival teel ja seda ka suurema väändega sõidukiga sõites.
Omadused & funktsioonid
Aqua Pine rehvisegu sisaldab okaspuudest eraldatud vaiku ja taimeõli, mis on segatud kokku arenenud tehnoloogiatega, suurendades sellega turvise kõvadust. Tulemuseks suurepärane jõudlus mis tagab stabiilsuse ka märjal teel. Rehvi tugevust on suurendatud, et see vastaks kõrgele elektrisõidukitele ettenähtud kiirenduse algvõimsusele. Kasutades ülitugevat sisevööd, mis neelab suurepäraselt väliseid lööke, on paranenud rehvi vastupidavus ja sõidumugavus. Karkassikiust jäik topeltstruktuur tagab rehvi kõvaduse ka nõudlike tingimuste ilmnemistel, suurendades sealjuures sidumisjõudu ratta ja velje vahel, mille tulemusel kinnitub rehv isegi suure algkiirenduse korral alati veljele.Valikulised lisad & tehnoloogiad
- Sealant Interior
- Sound Absorber foam
Hankook iON
Tehnoloogiarikas EV-rehviseeriaHankooki eraldiseisev rehvibränd iON omab 58 patenti, tänu millele on saavutatud kõrged positsioonid spetsiifiliste elektriautorehvide kategoorias. Rehviseeria ulatuses lubatakse võrreldes sisepõlemismootorile loodud rehvidest:
- Kuni 18% madalamat välimüra
- 15% kõrgemat rehvi eluiga
- 10% paremat juhitavust
- 6% ökonoomsema läbivust
- Sound Absorber (heli)
- Super Mileage (kuluvus)
- Perfect Grip (haarduvus)
- Extreme Lightness (LRR, kerge kaal).
Hankook iON evo (IK01)
Hankook iON evo SUV (IK01A)
Testide tulemused:
Auto Bild 2023 testide tulemusel saavutas 245/45 R19 rehvisuurus tulemuse Väga Hea.
2023 iF Design Award ja Red Dot Design Award disainivõistluste võitja.
Saadavus:
iON EVO (IK01):
- Laius: 235 - 305
- Kõrgus: 30 - 45
- Diameeter: 18“ – 22“
iON EVO SUV (IK01A):
- Laius: 235 - 275
- Kõrgus: 35 - 65
- Diameeter: 18“ – 22“
Hankook iON rehvide tehnoloogiad ja funktsioonid:
iON Innovative Technology
iON evo spetsisaalselt elektriautodele kohandatud rehv nihutab kompromisside piire optimaalse jõudluse saavutamiseks.
Sound Absorber Technology
Mürakindel tehnoloogia vaikse ja meeldiva sõidu tagamiseks kõigil kiirusevahemikel.
Opti Pitch Technology
Optimeeritud mitme sammuga rehviturvise järjestus minimeeritud turvisemustrilt pärineva madala müra saavutamiseks. Opti Pitch Technology abil saab rehvimüra drastiliselt vähendada, mille järel kuuleb peamiselt salongi seda, mis on oluline.
ProDurable Compund
Ühtlane turvise kulumine ja suurem läbisõit - spetsiaalne elektrisõidukite jaoks loodud rehvisegu pikenenud rehvide eluea saavutamiseks.
Round Even Technology
Ühtlane jaotus teesurvele, optimeerides kontaktstruktuuri turvise ühtlase kulumise tagamiseks ka suurema läbisõidu järel.
Opti Cure Technology
Veeretakistuse vähendamise tulemusel säilib aku pikemate vahemaade läbimisel. Elektrisõidukite mootorite esialgset pöördemomenti kandma loodud iON evo pakub esmaklassilistele elektrisõidukitele suurepärast juhitavust ja haarduvust.
Grip Boost Technology
Täiustatud stabiilsus kurvides - elektrisõidukite raskuse kandmiseks on oluline parandada rehvi jäikust. Grip Boost Technology suurendab kurvides jäikust kuni 10%, et parandada raskete elektrisõiduki juhitavust.
Aramiidhübriid tugevdusrihm
Parem juhtimine suurtel kiirustel. iON evo'le on paigaldatud tugevdusrihm, mis on segatud kõige arenenuma aramiidkiuga, et parandada roolivõimet ja säilitada optimaalne kuju kiirel sõidul.
Optimeeritud jäikusega pikendatud õlaplokid
Elektrisõidukite suurest pöördemomendist põhjustatud libisemise vältimiseks on mustriploki jäikus optimeeritud pikendatud väliste õlaplokkidega, et tagada maksimaalne kontakt teega. Suurepärane veojõud varieeruvatel tingimustel suurema kaaluga.
Täiustatud märghaardumine
iON evo tagab kõigi saadaolevate suuruste puhul garanteeritud soorituse märjal teel ilma müra vähendamiseta, olles saavutanud EL-rehvimärgistuse märghaardumisel A-klassi.
Märg jõudlus ilma müra vähendamiseta
Laienevad külgmised sooned aitavad parandada haarduvust märjal ilma, et tõuseks helitase kuival teel sõites.
Optimeeritud soone suurus
Vältimaks soonte resonantsi sõidu ajal on iON evo soonte suurused optimeeritud. Kahe siseküljel oleva soone laiendamine on loodud parandama äravoolu jõudlust.
Hankook iON evo AS (IH01)
Hankook iON evo AS SUV (IH01A)
Tänu Hankook Tire'i iON innovaatilistele tehnoloogiatele on iON evo AS ulatuses nihutatud piire, et ületada lünki haarduvuse ja müra/turvise kulumise vahel.
Saadavus:
iON evo AS (IH01)
- Laius: 235 - 265
- Kõrgus: 35 - 45
- Diameeter: 18“ – 21“
- Laius: 215 - 285
- Kõrgus: 35 - 60
- Diameeter: 17“ – 22“
Omadused ja funktsioonid:
Curling tehnoloogia
Round Even Technology tagab pikema kasutusaja ja harvema rehvide väljavahetuse.
ProDurable Compound
Suurema läbisõidu tagamiseks raskemate linnamaasturite omadustele.
Sound Absorber TechnologyTagab vaikse ja meeldiva sõidu kõikides kiirusevahemikes.
Quiet Flex Technology
Müra neelava materjali sissekandmisel väheneb õõnsuse müra kuni 9 dB.
Opti Pitch Tehnology
Rehvimüra drastiline vähendamine.
Opti Cure TehnologyVeeretakistuse vähendamisel peab aku vastu pikema vahemaa sõitmisel kus mõni lisakilomeeter võib hädaolukorras olla ülioluline. iON evo AS maastur saavutas kõrgeima LRR-i jõudluse, rakendades Opti Cure tehnoloogiat, mis parandab võrdselt kõiki rehvi osi veelgi väiksema veeretakistus saavutamiseks.
Progrip Compound & Grip Claw Technology
iON evo AS SUV töötati välja Progrip Compoundi ja Grip Claw tehnoloogiaga, mis toimivad võrdselt hästi nii kuivades, märgades kui ka pehmetes talvistes sõidutingimustes.
Grip Boost Tehnology
Elektrisõidukite kaalu juhtimiseks on rehvi jäikus hädavajalik. Grip Boost Technology suurendab külgsuunalist jäikust 25% ja jäikust kurvides 20% võrreldes sisepõlemismootoriga sõidukile loodud lamellrehvidega, et parandada elektrisõidukite haardumist.
Grip Claw Technology
Läbivad 3D-lamellid asetatakse peamistele turvistele, et hoida rehvi optimaalses vormis. See aitab tagada suurepärast haardumist kuival, märjal teel ja kergel lumel.
Hankook iON I*CEPT (IW01)
Hankook iON I*CEPT SUV (IW01A)
M+S evolutsiooniline elektriauto talverehv iON i*cept ületab kompromisside piire optimaalse jõudluse saavutamiseks. Täiustatud stabiilsus kurvides, parem haarduvus ja suurepärane juhitavus talvistel teedel. Vähendatud veeretakistus, samas säilitades tulemuslik jõudlus talvistes tingimustes. iON I*cept on loonud elektriautodele erakordse lahenduse just parimaks läbivuseks. Loodud hübriid ja täiselektrilistele sõidukitele.
Saadavus:
iON i*cept (IW01)
- Laius: 215 – 305
- Kõrgus: 30 – 55
- Diameeter: 18″ – 21″
iON I*cept SUV (IW01A)
- Laius: 235mm – 295mm
- Kõrgus: 45 – 65
- Diameeter: 19″ – 22″
Omadused ja funktsioonid:
EVolution Compound
Kõrge kontsentratsiooniga ränidioksiidist ja keskkonnasõbralikest materjalidest koosnev EVolution rehvisegu tagab hea läbisõidu ja veelgi väiksema veeretakistuse ilma, et väheneks sooritus lumes.
EV Contour Technology
Hankooki EV Contour Technology suurendab jäikust kurvides kuni 7%, parandades sellega elektrisõiduki juhitavust.
Minimeeritud turvisemustri müra
iON i*cepti V-kujuline turvisemuster jaotab teemüra rehvis laiali nii, kus tee kokkupuutel rakenduvad vaheldumisi sise- ja välisplokid, mis tagavad ka täiendava veo lumes.
Helikõrguste tasakaalustamine
iON i*cept vähendab rehvimüra, et salongi kostuks vaid oluline välismüra.
Minimeeritud õõnsuse müra
Knurling tehnoloogia. iON i*cepti soonte sees rakendatud rihveldustehnoloogia vähendab tõhusalt resonantsmüra kokkupuutel teega. Ahendatud õhuteed, kaotamata seejuures soontele ettenähtud omadusi.
Optimeeritud kõvenemine
iON i*cept saavutas korraliku hinde vastupidavuses. Rakendades täiustatud segu ja Hankooki rehvi optimeeritud kõvendustehnoloogiat, on tulemuseks rehvi stabiilne kulumine.
Aerodünaamiline profiil
iON i*cepti aerodünaamiline profiil vähendab õhu- ning veeretakistust, lisaks ka müra.
Optimeeritud lamellinurgad
iON i*cepti lamellide nurgad on optimeeritud effektiivseks pidurdamiseks ja haardeks lumel. Lamellinurkade täpsus parandab oluliselt ohutust lumistel teedel sõites.
Mitmekesised lamellid
2D lamellid keskel ja 3D lamellid ümbritsevates plokkides on optimeeritud turvisemustri ühtlaseks jäikuseks. See lahendus võimaldab iON i*ceptil pakkuda suurepärast juhitavust igat tüüpi talvistel teekattel.
Täiustatud märghaardumine
Vsooned on asetatud õlaplokkidesse paremaks vee ärajuhtimiseks põhisoonest, mis omakorda maksimeerib haarduvuse märjal teel.