Hankook suverehvid - ülevaade
Hankook on rehvitootja Lõuna-Koreast kelle valikust leiab uuenduslike tehnoloogiaga suve-, talve- ning aastaringseid lamellrehve. Lai valik rehve mõistlike hindadega, kus brändi toodangut tuntakse väga hea pidamise poolest kuival asfaldil, madala mürataseme ning hea juhitavuse poolest ka märjal või lumisel teel sõites. Valikust leiab eraldi rehve linnamaasturitele ja tavasõidukitele, samuti ka elektriautodele. Hankook on järjepidevalt rehvimaailmas auhindu kogunud ning sponsoreerib nimekaid spordiklubisi ning võidusõite. Vaatame lähemalt Hankook suverehvide valikut, tehnoloogiaid ning saadavust.
ELEKTRIAUTO REHVID- iON evo (IK01 / IK01A)
- iON evo AS (IH01)
- iON i*cept (IW01)
- Ventus Prime 3 (K125)
- Ventus Prime 4 (K135)
- Ventus S1 evo 2 (K117)
- Ventus S1 evo 3 (K127)
- Ventus S1 evo Z (K129)
- Ventus S1 Noble 2 (H452)
- Ventus V12 evo 2 (K120)
- Kinergy Eco 2 (K435)
- Kinergy EX (H308)
- Kinergy GT (H436)
- Optimo (H426)
- Dynapro MT (RT03)
- Dynapro AT2 (RF11)
- Dynapro HP2 (RA33)
HANKOOK ELEKTRIAUTO SUVEREHVID
iON evo (IK01)
Evolutsiooniline elektriauto suverehv Hankook iON evo ületab kompromisside piire, et saavutada optimaalne jõudlus ja laiendatud mugavus. Tegemist on spetsiaalse elektriautodele mõeldud rehviga mis saavutanud ka kolmekordse A-reitingu EL-rehvimärgisel. Kübaratrikk, mis rehvitööstuses on äärmiselt erakordne just EV-eksklusiivse rehvi puhul. Hankook mõistab energiakadu elektriautoga sõites, mistõttu on pikendatud turvise eluea ja vähendatud veeretakistuse mõjul paranenud ka aku läbivus. Madala veeretakistuse puhul on säilinud jõudlus märjal asfaldil sõites nii, et müratase liigselt salongi ei kostuks.
- Mürakindel tehnoloogia – Kuna elektrimootor on peaaegu helitu, kuuleb tavarehvi puhul salongi ka rohkem rehvidelt tulenevat müra. Hankook Sound AbsorberTM-iga iON evo pakub vaikset ja meeldivat sõitu kõigil kiirustel.
- Minimeeritud turvisemustri müra – Optimeeritud helikõrguse järjestus mille tulemusel kuuleb vaid seda, mis oluline.
- Ühtlane turvise kulumine ja suurem läbisõit – Aku kaal muudab elektrisõidukid kuni 30% raskemaks võrreldes sisepõlemismootoriga autodest, mis sageli põhjustab ka tavarehvide ebaühtlase kulumise. iON evo on valmistatud spetsiaalselt segust, mis jaotab rõhu kontaktpinnal ühtlaselt - pikendades sellega ka rehvi eluiga.
- EVolution Compound – Kõrge kontsentratsiooniga ränidioksiidist ja keskkonnasõbralikest materjalidest koosnev EVolution segu tagab hea läbivuse ja veelgi väiksema veeretakistuse.
- Optimeeritud maapinna rõhujaotus – Maapinna ühtlase surve jaotamiseks loodud iON evo tagab kuni 20% pikema kasutusaja võrreldes tavasõiduki rehvidest.
- Optimeeritud kõvenemine – iON evo saavutas kõrgeima LRR-i jõudluse rakendades täiustatud segu ja Hankooki optimeeritud kõvendustehnoloogia, mis kulutab kõiki rehvi osi võrdselt.
- EV Contour Technology – Rehvide jäikust tuleb elektrisõidukite raskuse kandmiseks parandada. Hankooki EV Contour Technology suurendab kurvides jäikust kuni 10%, parandades sellega elektrisõidukite juhitavust. Tulemuseks täiustatud stabiilsus kurvides.
- Aramiid hübriidtugevdusrihm – Roolimisvõime parandamiseks ja optimaalse kuju säilitamiseks just kiirel sõidul on iON evole paigaldatud tugevdusrihm, mis segatud kõige arenenumast aramiid-kiust.
- Optimeeritud jäikusega pikendatud õlaplokid – Elektrisõidukite suurest pöördemomendist põhjustatud libisemise vältimiseks on mustriploki jäikus vastavalt optimeeritud. Pikendatud on ka väliseid õlaplokke, et tagada maksimaalne kontakt teega. Tulemuseks suurepärane veojõud.
- Laienevad külgmised sooned – Külgmised sooned on seest kitsamad, vähendades müra edasikandmist ning väljast laiemad, et tagada pidavus märjal asfaldil. Antud lahendus on iON evo puhul kahekordseks eeliseks.
- Optimeeritud soone suurus – Vältimaks soonte resonantsi sõidu ajal on iON evo soonte suurused optimeeritud. Kahe siseküljel oleva soone laiendamine on samuti parandanud vee äravoolu jõudlust.
iON evo (IK01)
- Diameeter: 18″ – 21″
- Laius: 225mm – 305mm
- Kõrgus: 35 – 55
iON evo SUV (IK01A)
- Diameeter: 18″ – 22″
- Laius: 225mm – 295mm
- Kõrgus: 35 – 55
iON evo AS (IH01)
Aastaringne lamellrehvKuni 25% pikem mustri eluiga / 29% madalam müratase / 6% väiksem veeretakistus / 20% parem stabiilsus. Hankook iON evo AS aastaringne lamellrehv omab kõrget jäikuseprofiili ja turvise disaini mis tagavad erakordse haardumise kuival ning märjal asfaldil – samuti ka pehmetes talvetingimustes. Täiustatud stabiilsus kurvides, erakordne haardumine ja stabiliseeritud jäikus, M+S lamellrehv on loodud kestma ning pidama. Kuna elektriautod kaaluvad kuni 30% rohkem võrreldes sisepõlemismootoriga sõidukitest, on sageli tulemuseks tavarehvide ebaühtlane kulumine. iON evo AS on valmistatud spetsiaalselt elektrisõidukitele mõeldud segust, et jaotada teerõhku ühtlaselt, samas säilitades rehvi pikem eluiga.
- Kahekordne eelis – Tänu Hankook Tire’i EVolution tehnoloogiale on iON evo AS nihutanud piire haarduvuse ja müra/turvise kulumise vahel.
- Optimeeritud rõhu jaotus maapinnaga – Maapinna surve ühtlaseks jaotamiseks loodud iON evo AS tagab pikema kasutusaja.
- Pikendatud mustri eluiga – Kõrge kontsentratsiooniga ränidioksiidist ja keskkonnasõbralikest materjalidest koosnev EVolution segu tagab ühtlase kulumise ja läbisõidu. Knurling tehnoloogial spetsiaalne rehvimuster, kus müra neelava materjali kasutamisel väheneb rehvimüra kuni 9 dB.
- Mürakindel tehnoloogia – Elektrimootorid on peaaegu helitud, mis võimaldab juhil rehvidest rohkem müra kuulda. Hankook Sound AbsorberTM-iga pakub iON evo AS vaikset ja meeldivat sõitu kõikides kiirusvahemikes.
- Suurem ulatus – Hankook mõistab elektrisõidukite juhtimisel energia kaotamise muret, kus veeretakistust on vähendatud pikema läbivuse kaasamiseks.
- Optimeeritud kõvenemine – Tänu Hankook Tire’i täiustatud segule ja optimeeritud kõvenemistehnoloogiale on veeretakistus oluliselt vähenenud.
- EV Contour Technology – Elektrisõidukite kaalu juhtimiseks on rehvi jäikus hädavajalik. Hankook Tyres’i EV Contour Technology suurendab külgsuunalist jäikust 25% ja jäikust kurvides 20% võrreldes tavasõiduki lamellrehvidega.
- Täiustatud juhitavus kogu hooaja vältel – 3D GripKontrol lamellid asetatakse põhirehvidele, et hoida rehv optimaalses vormis. See aitab tagada suurepärase haardumise kuival ja märjal teel, samuti ka kerges lumes.
- Rihveldustehnoloogia ahendab õhuteid, mis omakorda vähendab turvisemustri müra kokkupuutel teega. Soonele omane jõudlus on endiselt säilinud.
- Diameeter: 18″ – 21″
- Laius: 225mm – 285mm
- Kõrgus: 30 – 55
iON evo AS SUV (IH01A)
Elektrilise linnamaasturi iON evo AS rehv.Saadavus:
- Diameeter: 18″ – 21″
- Laius: 225mm – 285mm
- Kõrgus: 45 – 60
Hankook ION EVO AS SUV vs. Hankook VENTUS S2 AS X
Märtsis 2020 läbiviidud testi tulemusel osutus elektriautodele mõeldud rehv iON evo AS märkismisväärselt paremaid tulemusi võrreldes tavaautodele mõeldud Ventus S2 AS X rehviga.- 60 km/h maanteel sõites madalam vibratsioon ja müra
- Kuni 32 km lisasõitu väiksema veeretakistuse tõttu (500 km EV-põhine sõiduulatus)
- Jäikus kurvides paranenud kuni 20%
Saadavus:
- 235/35R20 XL
- 235/40R19 XL
- 235/45R18 XL
- 245/35R21 XL
- 245/45R19 XL
- 265/35R21 XL
HANKOOK SUVEREHVID
SÕIDUAUTO
Ventus Prime 2 (K115)
Ventus Prime 2 K115 on loodud keskklassi autodele. Suurepärane haarduvus ja kiirendus iga ilmaga, rahustav stabiilsus kurvides ja suurepärane juhitavus. GripTechi tehnoloogia tagab suurepärase jõudluse suurtel kiirustel ja märjal teel. Kolme raadiusega profiil, mis aitab säilitada maksimaalset haardumist märgades oludes, GripTechi turvise disain tagab parema haarduvuse ja suurepärase kurvide läbimise isegi kerge lume korral. Vastupidav, kahjustustekindel külgseina konstruktsioon.
Saadavus:
- Diameeter: 15" - 19"
- Kõrgus: 40 - 65
- Laius: 195 - 255
Ventus Prime 3 (K125)
Ideaalne tasakaal jõudluse, mugavuse ja ohutuse vahel – Ventus Prime 3 pakub parimat kompromissi kuival või märjal asfaldil liigeldes. Neli laia kanaliga soont tagavad suurepärase jõudluse märjal asfaldil tänu kiirele vee äravoolule. Optimeeritud disain konkreetse soone asendi jaoks kus kõik soonte sügavused on kujundatud optimaalse jäikuse tagamiseks kogu rehvi veerepinnal.
- Kuiv jõudlus – Uus profiil tagab rehvi parima jõudluse kogu võimsa kiirenduse jooksul.
- Soone faasimine – Pidurdamisel laieneb kontaktpind hetkega mille tulemuseks on parem veojõukontroll.
- Tugev välisplokk tagab stabiilsuse ja suurepärase juhitavuse tänu väliseploki jäikuse maksimeerimisele.
- Mürasummutus – Müra vähendamine tänu optimeeritud helikõrguse stabiliseerimisele mustris.
Saadavus:
- Diameeter: 17″ – 20″
- Laius: 245mm – 285mm
- Kõrgus: 35 – 65
Ventus Prime 4 (K135)
Täpne roolimine, optimaalne juhitavus ja mugav sõit – Ventus Prime 4 on üks populaarsemaid rehve Hankooki valikus. Ventus Prime 4 rehvi mustris on kasutusel rohkem mustriplokke, et sõit oleks mugavam tänu ühtlasele rõhule maapinnaga. Arvukate testitulemuste põhjal tuuakse välja ka Hankook’ile omane madal müratase. 215/55 R17 suuruses Ventus Prime 4 saavutas Auto Bild 2022 testil eeskujuliku tulemuse.
- Suurepärane külgsuunaline drenaaž – Parem roolitunnetus ja tõhusam vee väljajuhtimine tänu optimeeritud soone kaldenurgale.
- Madala mürataseme tehnoloogia – Minimeerides väikesed konarlikud augud rehvi pinnal on peale vaiksema sõidu tulemuseks ka ohutum sõit märjal teel.
- RO (Round Optimisation) – Suurendades mustriplokkide koguarvu on rehv ümarama kujuga – parandades sellega sõidumugavust.
- Siksakiline 3D turvise tehnoloogia – Kajakatiiva kujuline ühesuunaline turvis parandab veojõudu ja pidurdusvõimet vesisel asfaldil.
Saadavus:
- Diameeter: 16″ – 20″
- Laius: 205mm – 285mm
- Kõrgus: 35 – 65
Ventus S1 EVO 2 (K117)
Parim tasakaal märjal ja kuival teel liigeldes. Võidusõiduprofiili tehnoloogial põhinev kolmekordne TR (Tread Radius) süsteem tagab parima rehvi jõudluse suurtel kiirustel sõites.
Haare märjal ja kuival teel vertikaalsete ja külgsuunaliste jõudude ilmnemisel. Põhinedes mitmel turvise raadiusprofiilil ja tasakaalustatud karkassi joonel säilitab ratas stabiilse kuju tänu optimeeritud konstruktsioonile.
- Pidavus märjal ja kuival teel – Optimeerides turviseploki jäikust on saavutatud tasakaal juhitavuse ja lühikese pidurdusteekonna vahel - seda nii märjal kui kuival pinnal. Vahejahuti reguleerib soojust rehvipinna soontesse tekkiva turbulentsi järel.
- Jahutussüsteem – Suurenenud kontaktpind kutsub esile kiire soojuse vabanemise ja tagab suurepärase jõudluse kõigis sõidutingimustes.
- Aero-külgseina lohk – Aerodünaamiline külgseina disain läbi ristkülikukujuliste lohkude minimeerib müra ja vibratsiooni taset, vähendades ka õhu turbulentsi sõidu ajal.
Saadavus:
- Diameeter: 16″ – 20″
- Laius: 205mm – 285mm
- Kõrgus: 35 – 65
Ventus S1 evo 3 (K127)
Sportlik suverehvEsmaklassiliste autotootjate valitud jõudlusrehv - kuni kaks korda pikem kõvenemisajaga. Tehnoloogiaterohke S1 evo 3 rehvisegu aramiidkiud väldivad rehvi läbimõõdu suurenemist tsentrifugaaljõude ilmnemisel. Aramiidkiud vähendavad ühepoolset koormust, parandades sellega juhitavuse stabiilsust. Suuna muutmisel tekkiva külgrõhu neutraliseerimine hoiab ka turvise deformatsiooni madalal.
Autobild 2022 tulemus: eeskujulik
Auto Express 2022 tulemus: võitja
Auto Express 2021 tulemus: võitja
Terasest tugevam aramiid on suure jõudlusega ülitugev kiudtoode mida kasutatakse olulistes tehnoloogilistes tööstusharudes nagu sõjandus, lennundus, kosmosetööstus ja merebioloogia. Selle stabiilsus takistab ka sulamist kõrgel temperatuuril, mis karboniseerub alles 500°C juures.
- B Aramiid – kõrgeima vastupidavusega kiudtoode maailmas.
- Para-aramiid – tugevaim polümeermaterjal.
- Blokeeriv soon – Ventus S1 evo3-l on blokeerivad välissooned, et säilitada haarduvust märjas ja vältida vee ebaühtlast triivimist. Antud disain parandab kurvide läbimise sooritust märjal teel ja vihmastel päevadel, ohverdamata suurepärast juhitavust kuival teel.
- Tugevdatud välimine õlg – Kurvides on rehvi välimine õlg suurte koormuste ja kontaktrõhu all stabiilne, mille piirkond väljapoole laieneb.
- HSSC (High Concentration Synthetic Silicon Dioxide Compound) on uus tehnoloogia mis tagab kindla ja parema juhitavuse, parandades sellega molekulide omavahelist segunemist.
- Vee triivimise vältimine koos suurenenud sõiduohutusega - Mustriplokkide sisemiste kaldearvu suurendamisega paraneb äravoolu efektiivsus ja pidurdustõhusus märjal teel.
- Välimiste kaldenurkade arv on optimeeritud säilitamaks vajalik roolihaarduvus kurvides. Kaldenurkade disain aitab tõhusalt vähendab ka mürataset.
- Helmeste kõvaduse tugevdamine – Rehviploki kõvadust tugevdav kristallstruktuuri- ning ainulaadne vertikaalse nurgadisain aitab rehvil neelata vertikaalsed vibratsioonid ja parandada ka üldist mugavust.
- Parandatud soojustsirkulatsioon, hingavus ja sõidumugavus – Korduvate konstruktsiooniüksuste kasutamine termilise tsükli ja hingavuse parandamiseks tagab enam kui kaks korda suurema ruumi ja kõrguse kõikumise võrreldes traditsiooniliste siksak-mustritega.
- Spetsiaalne vertikaalne painutuskonstruktsioon ja venitusvõime on kasulikud rehvi vertikaalsele löögisummutusele sõidumugavuse parandamiseks.
Saadavus:
- Diameeter: 16″ – 20″
- Laius: 205mm – 285mm
- Kõrgus: 35 – 65
Ventus S1 evo Z (K129)
Sportlik suverehvMotosporditehnoloogial baseeruv uus rehvisegu maksimaalse jõudluse kindlustamiseks. Parim juhitavus ja pidurdusvõime ka kõrgetel temperatuuridel – Hankook Ventus S1 Evo Z on sportlik suverehv mis aitab rehvi kummiosakestel kergelt teepinnale tungida. Võisteldes enam kui kümnetuhande disainiga 60 riigist pälvis S1 evo Z Red Dot Design Award 2022 auhinna kontseptsiooni ja disainilahenduste valdkonnas.
- Aramiidi hübriidtugevdusrihm – Rehvi tugevust on suurendatud, et reageerida kõrgele algvõimsusele kiirendades.
- Volditud rihma servateip – Vöö tugevust on vastupidavuse parandamiseks suurendatud.
- Tugevast terasest rihmatraadi rakendamine neelab väliseid lööke teelt ilma, et kannataks rehvi vastupidavus ja sõidumugavus.
- Kahekihiline kiud – Karkassikiust jäik topeltstruktuur hoiab pehmema rehvisegu vastupidavana – seda vastavalt vajadusele.
- Tugev vuukide ning helmeste traat – Suurendades ratta ja vuugivahelist sidumisjõudu. Ka suure jõu ilmnemisel just algkiirendusel kinnitub rehv alati ratta külge.
- Randi tihendusstruktuur parandab rehvi külgseina jäikust ja vastupidavust, mis omakorda aitab suurendada stabiilsust ning jõudlust kiirendusel.
- Laiendatud külgsoon õlal suurendab vee väljajuhtimist. Turvise ploki jäikus aitab vähendab sõidumüra.
- Lai õlaplokk ja kitsad sirged sooned välisküljel parandavad haarduvust kuival pinnasel ilma, et see kahjustaks juhitavust ka märjal teepinnal. Soone laiuse optimeerimine stabiilsuse tagamiseks kuivades ja märgades tingimustes pakub ka paremat jõudlust vesiliu tekkimisel ning märgpidurdusel.
- Suurem sisemine kaldenurk parema drenaaži tagamiseks.
- Välimine rehvimuster tagab parima haarduvuse kurvides ning vähendab ka teemüra.
Ventus S1 Noble 2 (H452)
All-season / M+S / Dry / Performance / Wet / Comfort / SnowSportlik 3-hooaja rehv
Tasakaalustatud jõudlusega rehv koos täiustatud asümmeetrilise mustriga. Ventus S1 Noble² on esmaklassiline lamellrehv mis ka If Design Award’i võitnud on. Madal müra, kõrge mugavus, maksimaalne haardumine suure jõudlusega sõitmiseks. Rehvi välisküljele kantud sirge ribiplokk aitab madaldada teemüra ja suurendada haarduvust kurvides.
- 3-mõõtmelise lamelli rakendamine – Paranenud juhitavus tänu 3-dimensioonilistele vagudele mis säilitab stabiilse pinna kiirendusel, pidurdamisel ja kurvilistel teedel.
- Profiilitehnoloogia – Ventus S1 Noble² kolme raadiusega profiil säilitab maksimaalse haarduvuse kõrge jõudlusega sõidutingimustes.
- Poolriba disain – Ventus S1 Noble² välisploki poolribi disain tagab suurema stabiilsuse ja juhitavuse.
- Positiivne vesihüdroblokk – Täiustatud vesihüdroploki disain töötati välja 3D vesiliu simulatsiooni abil, et tagada ülitõhus pidurdus märjal teel.
- 3D vibratsioonianalüüsi tehnoloogia – Ventus S1 Noble² jaoks loodud täiustatud vormiprofiil tagab ühtlase kontaktsurve kesk- ja õlaplokkidele, et tagada pidurduskindlus, samas kui rehvi välisküljele asetatud sirge ribiplokk vähendab teemüra.
- Pitch-disaini tehnoloogia – 5-sammulise turviseploki disain pakub optimaalset müra hajutamist vaikse ja mugava sõidu tagamiseks.
- SCCT – Stiffness Contour Theory Technology vähendamaks rehviprofiili ja karkassi deformeerumist ning sisemise jõu hajutamist parema vastupidavuse tagamiseks.
Saadavus:
- Diameeter: 16″ – 20″
- Laius: 205mm – 285mm
- Kõrgus: 35 – 65
Ventus V12 evo 2 (K120)
Summer / Dry / Wet / RRParim valik sportlikuks sõitmiseks neile, kes otsivad sportlikku suverehvi kuivale ja märjale teekattel.
Uus hüdroplaneerimiskindluse profiil – DTM võidusõiduprofiili tehnoloogial põhinev optimeeritud kolmekordne TR-süsteem (Tread Radius) tagab rehvide parima jõudluse suurtel kiirusel sõites.
Pidavus märjal ja kuival teel – Vertikaalsete ja külgsuunaliste jõudude ilmnemisel säilib stabiilne kuju tänu optimeeritud konstruktsioonile. Konstruktsioon, mis põhineb mitmel turvise raadiusprofiilil ja tasakaalustatud karkassi joonel.
Pidurdus märjal ja kuival teel – Optimeerides turviseploki jäikuse tasakaalu saavutatakse äärmiselt lühike pidurdusteekond märjal ja kuival pinnal.
Veeretakistus – Rehvisegu madala veeretakistuse tagamiseks.
Saadavus:
- Diameeter: 16″ – 20″
- Laius: 205mm – 285mm
- Kõrgus: 35 – 65
Kinergy ECO 2 (K435)
Ökonoomne suverehvNutikas valik nii juhile kui keskkonnale - uus Kinergy Eco 2 suverehv on loodud vaikseks ja turvaliseks liiklemiseks. Igakülgne jõudlus märjal teekattel tänu kolme laia kanalisoone olemasolule tagavad optimaalsed jõudluse just märjal teekattel. 2021 Auto Bild rehvitesti võitja.
- Laiad külgmised õlasooned – Siseplokkidesse integreeritud laiad külgmised sooned takistavad vesiliu teket, mis omakorda tagab suurepärase juhitavuse ja pidurdamise märjal teel.
- Aqua-edge tehnoloogia ja optimaalne faasimine – Parandab kontakti pidurdamisel veerepinna laienemisega.
- Laiad välimised sooned tagavad maksimaalse vee ärajuhtimise.
- Vesiturbiini tehnoloogia pakub paremat piki- ja külgsuunalist drenaaži.
- Optimeeritud helikõrguste järjestus – Täpselt kavandatud plokkide suurused teemüra vähendamiseks.
Saadavus:
- Diameeter: 16″ – 20″
- Laius: 205mm – 285mm
- Kõrgus: 35 – 65
Kinergy EX (H308)
Vaikne sõidukogemus, pikk rehvi eluiga, suurepärane jõudlus ja stiilne viimistlus. Kinergy EX rehvi funktsionaalne polümeer suurendab ränidioksiidi ühendite nakketugevust ja vähendab kulumist.- 5 Pitch disain – Mitmekesine ploki suurus ja hajutatud vibratsiooni/müra sagedus aitavad vähendada soovimatut teemüra.
- VNT (Visual Noise Tehnology) – Uus simulatsioonianalüüs võimaldab visualiseerida müra projekteerimisprotsessi ajal, et töötada välja madala müratasemega rehv.
- Mugavus - 3D vibratsioonianalüüs ja mustri jäikus on kohandatud löökide neelamiseks ja helitugevuse vähendamiseks karedal teekattel sõites.
- Optimaalne ploki asend – Sõidukvaliteedi parandamiseks on turviseploki projekteerimise käigus nihutatud plokke vastavalt parima vibratsiooni vähendamiseks.
- Ruudukujuline profiil – Ühtlaselt jaotutud rõhk ja ruudukujuline profiil soosivad rehvide stabiilset kulumist.
- Polümeer-ränidioksiidvõrgu optimeerimine – Funktsionaliseeritud polümeeri kasutamine parandab hüdrofoobse polümeeri ja hüdrofiilse ränidioksiidi vahelist võrku, optimeerides sellega kulumist ja jõudlust.
- Õlasoonte disain – Soone laiuse varieeruvus parandab vee äravoolu ja maksimeerib jõudlust märgades tingimustes.
- Optimaalne lamellide kujundamise tehnoloogia – Täiustatud turviseploki ja lamellide konstruktsioonid on kaasatud parema veojõu ja mugavuse tagamiseks.
Saadavus:
- Diameeter: 16″ – 20″
- Laius: 205mm – 285mm
- Kõrgus: 35 – 65
Kinergy GT (H436)
Aastaringne Kesk-Euroopa lamellrehvSuurepärane touring lamellrehv kõikidele teedele.
- Neli laia ümbermõõduga kanalisoont soodustavad haarduvust märjal teel maksimaalse vee ärajuhtimise järel.
- Lai külgsoon ja astmeline õlg – Rehvi turvisesse integreeritud laiad külgmised sooned väldivad vesiliu tekkimise.
- Astmelise õla konstruktsioon maksimeerib vee väljajuhtimist ohutuse tagamiseks.
- Optimeeritud ploki jäikus ja keskriba – Turviseploki jäikus tagab parema haarde, vastupidavuse ja ühtlase kulumise.
- Suurenenud külgseina jäikus ja suurem kontaktpind on mõeldud optimaalse juhitavuse tagamiseks. Lai kontaktala maksimeerib roolireageerimist ja stabiilsust isegi äärmuslikes sõidutingimustes.
- Vibratsiooni kontroll – Täiustatud rehviprofiil mis neelab teelt pärinevaid vibratsioone.
- Optimeeritud helikõrguste järjestus – Spetsiifiline muster aitab vähendada teemüra.
- Optimeeritud külgmiste soonte disain – Laiad külgmised sooned tagavad suurepärase haarduvuse lumel.
- Tasandatud ja faasitud lamell – Chamfer lamellid maksimeerivad lumesuutlikkuse.
Saadavus:
- Diameeter: 15″ – 19″
- Laius: 185mm – 245mm
- Kõrgus: 45 – 65
Optimo (H426)
Aastaringne M+S lamellrehvHankook Optimo H426 mustrikujundus on loodud müra vähenduseks ja mugavuse tõstmiseks.
- Ribi-tüüpi mikrovaod õlaplokkidel ja turviseplokkide keskel asuvad mikrolamellid parandavad vee äravoolu kiirust.
- Neli pikisuunalist soont tagavad suurepärase jõudluse ka märjal teel sõites.
- Märjale asfaldile optimeeritud sooned – Drenaažijõudlus ennetab vesiliu tekkimist vihmas.
- Põhisoonte servad vähendavad müra – Ümarate servade kasutus ploki nurkades vähendavad sõidu ajal tekkivat müra.
- Teemantploki disain ja keskmised lamellid aitavad tõhusalt vett ära juhtida sõiduomaduste parandamiseks.
- Suurendab kütusesäästlikkust – Kaasaegsel silikaatturvise segul on võrreldes olemasolevate segudega parem haarduvus just märjal teekattel sõites. Paranenud kütusesäästlikkus väiksema veeretakistuse abil.
- Ebakorrapärase kulumise optimeerimine – Disainitehnoloogia rehvi pika eluea tagamiseks.
- Kontaktpinna disain – Arvutusanalüüsi tulemusel on tagatud ühtlane kulumine, suurepärane haardumine ja tugev pidurdustõhusus.
- Kahekordne turvisraadiuse disain jaotab turvise survet ebaühtlase kulumise vältimiseks. Turvise servaploki ribi-tüüpi mikrosoonega disain hoiab ära ebaregulaarse kulumise, parandades sellega kütusesäästlikkust ning sõidustabiilsust.
Saadavus:
- Diameeter: 14″ – 20″
- Laius: 175mm – 275mm
- Kõrgus: 40 – 65
HANKOOK MAASTURIREHVID
Dynapro MT (RT03)
- Külgkaitseplokk - Turvisemustrist külgseina keskkohani ulatuv külgmine kaitseplokk on ahvatlevalt vastupidava välimusega ja kaitseb väljaulatuvate esemete poolt tekitatud võimalike löökide eest. See parandab ka haardumist pehmes liivas ja kaitseb löökaukude tekitatud kahjustuste eest.
- Siksakilised õlaaasad - siksakiline õlamuster tagab parema haarduvuse maastikul. (kuival kuni: 100 km/h, märjal kuni: 80 km/h).
- Soonealune kaitse (ootel patentimist) - Rehvi õlad on maastikupinnalt väljaulatuvate esemete suhtes kõige haavatavamad. Hankook on lisanud ainulaadse soonealuse kaitse, et vältida löögikahjustusi ja pehmendada välist põrutust, tagades sellega suurem sõiduohutus.
- Nailoniga tugevdatud rihmad lisatugevduse saavutamiseks.
- Väga tugeva tasemega traadid mis parandavad rooli stabiilsust ja jõudlust.
Dynapro MT 2 (RT05)
Hankooki seni kõige ekstreemseim maastikurehv, mis tagab silmapaistva maastikuveojõu, säilitades sõiduomaduste põhijooned ka maanteel.
- Laiendatud paksem õlg – nurga all olevad V-kujulised õlakammkarbid täiendavaks maastikul haardumiseks kaitsevad külgseina ka väljaulatuvate esemete kõrvalekaldumisega, aidates vältida külgseina lõhenemist.
- Külgseina põrkekaitse – mis on loodud kaitsma külgseina piirkonda. Objektid suunatakse eemale, et kaitsta külgseina teravate esemete läbitungimise eest.
- Ühendatud turvis – turvise ja õlaosa ühendamine võimaldab jõuda läbi muda ja pinnase ning tagab parema haarduvuse maastikul.
- Muda- ja kivikaitse – kaitsevad turvise sooni kivide puurimise ja läbitorkamise eest. Haardumise maksimeerimiseks eemaldub turvise soontest hõlpsamini ka muda ja kivid.
- Lai turvisekujundus maastikule – 3D-simulatsiooni abil optimeeritud mustri disaini pakub ülimat veojõudu maastikul, samas säilitades vaikuse ka maantesõidu ajal.
Dynapro AT2 (RF11)
2020 Red Dot disaini auhinna võitnud Dynapro AT2 on tehnoloogiarohke AT (All-Terrain) maastikusuutlik maasturirirehv.
- Mitmesuunaline soonte ja lamellide paigutus - Tagab parema haarduvuse sõites kõigis suunas.
- Hambumusploki servad - tagavad suurema veojõu ja suurepärase lumesoorituse.
- Maksimaalselt vaikne sõit - Endiselt agressiivne, kuid vaikne maanteel.
- Lavastatud ploki servad - Loovad helibarjääri teemüra vähendamiseks.
- Sidevardad - stabiliseerivad turviseplokke, vältides müra ja optimeerides mugavamat sõitu.
- Aero õlgade disain - Teemüra on viidud miinimumini õlaplokkide läbimisega.
- Pikem turvise eluiga - Muutke oma teekond pikemaks, et sõita kaugemale.
- Vastupidav ühend - Dynapro AT2 vastupidav segu pakub pikemat turvise eluiga koos tipptasemel täiteainete ja painduvate kummimaterjalide optimaalse kombinatsiooniga.
- ProMileage tehnoloogia - Läbisõitu suurendav ProMileage tehnoloogia, mis maksimeerib rehvide kontakti teega ning jaotab ühtlaselt jõudu kiirendamisel, pidurdamisel ja kurvides.
Dynapro HP2 (RA33)
Performance-linnamaasturi rehvSirge 4-kanaliline veetee tagab vastupidava ennetuse vesiliu tekkimisel, et sõita märgadel teeoludel turvalisemalt. Kaldus lamellide disain parandab juhitavust märjal teel ja lisavad vastupidavust, külgmised sooned takistavad vesiliu tekkeohtu. Helisummutavad lamellid vähendavad müra meeldiva sõidukogemuse tagamiseks. Kõrge jäikusega keskribi ja jäigad keskmised turviseplokid tagavad täpse juhitavuse. Optimeeritud turviseploki jäikus ja profiil optimaalse sõidu- ja mürajõudluse vahemikku.